Tävlling!!

Heej! Så jag och Ida ska ha en tävling!! 
Så Ida har lagt upp ett coolage inspirerat av Allison Harvard.
Pris: Ett inlägg där man får skrivet om sin blogg/hemsida/youtube där vi också länkar till den plus att jag kommer att läsa den.
 
Hur man gör för att delta: 
1: Klicka HÄR! För att komma till Hms dressingroom. 
2: Där ska du göra en outfit inspirerad av Allison Harvard på under 700:- 
3. Eposta bilden till [email protected] tillsammans med ditt förnamn och url.så kommer Ida och jag att rösta på den.
4. Vinnaren publiceras den 16:e augusti i ett inlägg om deras blogg/youtube/hemsida.
 
Så sätt igång att skapa! 
 
//Annie

Kommentarer
Postat av: Carly

Måste man vara med? :( jag vill inte!!!!!!!!!!!! // Carly
Kan ni föresten länka min blogg!!

Svar: Om du inte är med får du ingen länk!
//Annie
None None

2012-08-01 @ 12:34:08
Postat av: Carly

Jag är iallafall inte med om jag inte måste!!!!!
Så deså men men läs min blogg!
http://carlyevin.bloggplatsen.se

2012-08-01 @ 19:04:26
URL: http://carlyevin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0